Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Οι πιο όμορφες αλήθειες όμορφα κρύβονται!

Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω όσους επισκέφτηκαν το φτωχό blog μου και όσους...φίλοι ή άγνωστοι... με φιλοξένησαν με τα link τους.

Για μένα το ερώτημα «είναι η 3d φωτογραφία τέχνη?» είναι εξαρχής λάθος.
Πρέπει να κάνεις σωστές ερωτήσεις για να πάρεις σωστές απαντήσεις.
Τί δεν είναι τέχνη?
Δεν είναι τέχνη σήμερα να επιβιώνει η αξιοπρέπεια σου με τα ελάχιστα;
Δεν είναι τέχνη να επιστρέφεις με θλάση στον ώμο μετά από φωτογράφηση στο Βρετανικό Μουσείο και να μην έχεις στις κάρτες μνήμης σου φωτογραφίες άξιες να τυπωθούν ή να ειδωθούν;
Η ανικανότητα μπορεί να είναι τέχνη;
Η ικανότητα;
Ο τίτλος της έκθεσης είναι επιλεγμένος.
Μιλάει για μαγεία.
Δεν υπάρχουν μάγοι. Υπάρχουν άνθρωποι που φλερτάρουν με το μαγικό.
Είναι υπαρξιακή ανάγκη.
Τα μάγια τελειώνουν όταν συγκροτείται το λογικό κομμάτι του εγκεφάλου μας.
Η τρισδιάστατη εικόνα υπάρχει 150 χρόνια και είναι παιχνίδι του εγκεφάλου. Η αίσθηση μας του τρισδιάστατου χώρου είναι εγκεφαλική λειτουργία.
Οι φωτογράφοι γνωρίζουν ότι ο εγκέφαλος επιλέγει τί βλέπει το μάτι.
Ο Αρθουρ Κλαρκ έλεγε ότι η ανθρώπινη επιβίωση έχει στηριχτεί στην ικανότητα απομόνωσης και αποκλεισμού του καταιγισμού των αισθητηριακών πληροφοριών.
Όλες οι φωτογραφίες που θα είναι στην έκθεση τις έχω τραβήξει με 1 μηχανή.
Αυτή ήταν και η βασική μου διαφωνία με τους συναδέλφους στην Γερμανία.
Τράβηξα τον δρόμο μου.
Πριν 7-8 χρόνια είμασταν καμιά 60-90 ανθρώπους στον πλανήτη που συζητούσαμε για την τρισδιάστατη φωτογραφία μέσω διαδικτύου.
Όλη η πληροφορία από τα πειράματα όλων ήταν ανοικτή.
Κάποιοι μύρισαν χρήμα και έκαναν άλλα πράγματα.
Από εταιρείες που πουλάν γυαλιά μέχρι λογισμικό που το πουλάνε και σου κάνει αυτόματα τις δισδιάστατες τρισδιάστατες και μέχρι που μπήκαν σε εργαστήρια μεγάλων πολυεθνικών για να φτιάξουν την θαυματουργή κάμερα με 2 φακούς που ο απλός χρήστης θα τραβάει με 1 πάτημα τριδιάστατες από την βάφτιση του γιού του.
Από εκείνη τη στιγμή που κάποιοι την κοινή γνώση πήγαν να την κάνουν χρήμα έπαψε η αλληλοτροφοδότηση και ο καθένας πήρε τον δρόμο του.
Εγώ τον δικό μου....
Για το κομμάτι λοιπόν που προσπαθώ να εξελίξω δείνω τις εξετάσεις μου 21-30 Ιούνη στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίνων.
Φίλοι και εχθροί είστε καλεσμένοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου