Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Η Γορτυνία μοιάζει γενικώς...

Η Γορτυνία μοιάζει γενικώς... τάφος οικογενειακός!
 
Εγώ έβαλα αφισάκια... με το σύνθημα "σώστε τις μέλισσες"!
Τα έβαλα στις κολώνες της ΔΕΗ, πάνω από τα κηδειόχαρτα!
Περνάω και ξαναπερνάω και κανείς δεν τα έχει πειράξει
Κατά βάθος όλοι γνωρίζουν ότι η Γορτυνία πρέπει να ξεφύγει από την μοίρα των ΣΜΑ
Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμάτων
Σταθμός Μεταφόρτωσης Ασθενών
Σταθμός Μεταφόρτωσης Αδιαφορίας
Σταθμός Μεταφόρτωσης Ανικανότητας
Όμως η μοίρα μας είναι το σύνολο των επιλογών μας!!!
Οι επιλογές της Γορτυνίας δεν είναι αυτό που είδαμε στο απαράδεκτο ντιμπέιτ υποψήφιων δημάρχων που είδαμε προχθές
Προσπαθούσα να καταλάβω τι είχαν στο κεφάλι τους και οι δημοσιογράφοι και οι υποψήφιοι
Διεκπεραίωση!
ΜΟΝΟ!
Η Γορτυνία όμως που βλέπω εγώ πηγαίνοντας χωριό χωριό και καφενείο το καφενείο ....
η Γορτυνία που έχω αγαπήσει και 6 χρόνια που ζω μόνιμα (αν και Σαλονικιά) έχει και της αξίζει καλύτερη μοίρα
......
Στενεύουν τα περάσματα για την Γορτυνία
και βουλιάζει... σαν τον ψαρα, μέσα στην λάσπη της Κερκίνης
..........................
Αλλος έχει ξεκινήσει διορισμούς και άλλος φτιάχνει δρόμους και άλλος αντλίες άρδευσης που έπρεπε να έχει φτιάξει μερικούς Μαϊους πριν
Τί λέτε ρε παιδιά;
Οι Γορτύνιοι δεν είναι τα χρυσόψαρα της Πελοποννήσου
Ξέρουν πολύ καλά τι κάνεται...και όταν φεύγεται μες τα χαμογέλα από τα καφενεία... αυτοί γελάνε ρεφενέ!
ΠΧ...πάω σε καφενείο αφού είχε περάσει 2 φορές ο Γ... και μια φορά ο άλλος Γ...
Ρωτάω εγώ..."τί τους είπατε;"
Απάντηση...."παιδί μου, όταν πας στην κάλπη κοροϊδεύεις τον εαυτό σου, τους άλλους δεν θα κοροϊδέψεις;"
Μου θύμισε ένα φίλο σε μια κακοπληρωμένη δουλειά "αυτός κάνει ότι με πληρώνει, εγώ κάνω ότι δουλεύω"
Μέχρι λοιπόν να βρεθεί η κρίσιμη μάζα ανθρώπων που θα εμπνεύσει τους ντόπιους, που βουλιάζουν στην καθημερινότητα και τα προβλήματα και δεν θέλουν να συγκρουστούν κουτουρού... οι Γορτύνιοι θα κάνουν τα χρυσόψαρα και η τοπικοί άρχοντες την εξουσία!!!
............................
 

ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
Κίκα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου